.: Anda Suka Blog Ini? :.

.: Komentar Warga FB :.

Sabtu, 31 Oktober 2009

Konvensyen Pakatan Rakyat Perak



IPOH (31.10.09): Konvensyen Pakatan Rakyat Perak kali pertama yang diadakan di Hotel Syuen, Ipoh mendapat sambutan yang luar biasa apabila dewan utama dipenuhi dengan peserta-peserta konvensyen daripada PAS, PKR dan DAP.

Walaupun ianya pertama kali diadakan, kertas-kertas kerja yang dibentangkan oleh ahli-ahli panel daripada kalangan pemimpin tiga parti yang membentuk Pakatan memberikan satu hala tuju yang mengukuhkan lagi ikatan didalam Pakatan didalam menempuh arus politik yang semakin mencabar kini.

Selain daripada pimpinan Pakatan Rakyat Perak, kehadiran istimewa Ketua Menteri Pulau Pinang, Lim Guan Eng memberikan impak yang positif kepada peserta dan juga tujuan konvensyen itu diadakan.

Pembentangan kertas kerja oleh YB Dato Seri Ir Nizar Jamaluddin, YB Lim Guan Eng, YB Nga Kor Ming dilakukan pada sesi pagi manakala sesi petang pula akan disambung oleh Menteri Besar Selangor, YB Khalid Ibrahim.

sumber: http://ajijoi.blogspot.com/2009/10/konvensyen-pakatan-rakyat-perak.html dan http://idhamlim.blogspot.com/2009/10/konvensyen-pakatan-rakyat-perak.html

0 ulasan:

FOM Ads
Photobucket



 

BICARA TINTA Copyright © 2008 Black Brown Art Template by Ipiet's Blogger Template